BIZNES Kultura

Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną

Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną
Spółka UCE wdrożyła program obsługi PR-owej dla artystów oraz

Data publikacji: 2013-11-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną
Kategoria: BIZNES, Kultura

Spółka UCE wdrożyła program obsługi PR-owej dla artystów oraz galerii.

Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną BIZNES, Kultura - Spółka UCE wdrożyła program obsługi PR-owej dla artystów oraz galerii.

Od listopada 2013 roku firma doradcza UnitedCast Entertainment Sp. z o.o. Oddział w Polsce rozpoczyna pilotażowy program obsługi public relations artystów na terenie Polski. W związku z powyższym  poszukuje zainteresowane osoby do współpracy.

Dotychczas spółka UCE świadczyła usługi PR-owe osobą zajmującym się malarstwem i rzeźbiarstwem na terenie Słowacji i Czech, a także Wlk. Brytanii. Obecnie w związku z rosnącym zapotrzebowaniem środowiska artystycznego na usługi public relations w Polsce, spółka UCE podjęła decyzję o wprowadzeniu pilotażowego programu, którego celem jest wsparcie osób zajmujących się sztuką piękną. Spółka posiada w swoim gronie specjalistów, którzy posiadają rozległą wiedzę w zakresie public relations, marketingu oraz kultury i sztuki. – Coraz więcej artystów jest zainteresowanych uzyskaniem pomocy w zakresie profesjonalnego doradztwa. Tendencja ta nie jest efektem panującej mody, a raczej wynika z konieczności zaistnienia i wyróżnienia się na rynku. Dlatego uruchamiamy pilotażowy program, którego celem jest znalezienie i wykreowanie młodych, zdolnych artystów, a także wsparcie inicjatyw związanych ze sztuką piękną. Od lat wpieramy artystów m.in. ze Słowacji, Czech i Wlk. Brytanii. W niektórych przypadkach działamy na zasadzie wymiany barterowej, tj. za wsparcie PR-owe otrzymujemy dzieło stworzone przez artystę, mówi Karolina K. Kuzia, dyrektor zarządzająca spółką UCE.   

W ramach działań UCE będzie w pełni reprezentować danego artystę, oferując pełen pakiet usług, w tym: prowadzenie biura prasowego, współpracę z mediami, budowanie wizerunku w kraju i poza jego granicami, przygotowanie strategii komunikacji, pomoc w organizacji wystaw oraz innych tego typu przedsięwzięć, z wykorzystaniem wszelkich technik i narzędzi PR umożliwiających dotarcie do konkretnych grup odbiorców. Dodatkowo artyści będą objęci pełną opieką prawną np. podczas sprzedaży swoich dzieł. W prowadzonych działaniach zostaną uwzględnione m.in. media relations, działania e-PR polegające na stałej obecności danej osoby w Internecie, pozyskiwanie patronów medialnych i sponsorów, pozycjonowanie artysty i/lub dzieła,produkcja profesjonalnych materiałów informacyjnych i promocyjnych.

A to już wiesz?  Wystawa prac Józefa Szajny w Galerii Delfiny

Spółka UCE jednocześnie gwarantuje przygotowanie precyzyjnie sprofilowanej komunikacji, tj. dobranie odpowiedniego języka komunikacji z otoczeniem i sposobów dotarcia,kształtowanie wizerunku i tożsamości artysty, skuteczną promocję podejmowanych inicjatyw oraz systematyczny monitoring podjętych działań w celu stałego usprawniania komunikacji.

W. w działania będą realizowane przez UCE na terenie Polski, Europy i reszty świata.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną BIZNES, Kultura - Spółka UCE wdrożyła program obsługi PR-owej dla artystów oraz galerii.
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy