PMPG Polskie Media SA – to nowa zarejestrowana nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. O zmianie nazwy zdecydowało w listopadzie Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy PMPG.
Nowa nazwa podkreśla polskie pochodzenie i polski kapitał spółki, a jednocześnie nie odcina jej od korzeni i od historii PMPG. Skrócona nazwa (PMPG) i nowe logo spółki nawiązują do dotychczasowej identyfikacji firmy. Skrótu PMPG spółka używa od dłuższego czasu, od kilku miesięcy jest to również domena (www.pmpg.pl) używana w oficjalnym adresie strony internetowej oraz adresach poczty elektronicznej.
Człon ?Polskie Media? w nowej nazwie ma podkreślać polskie pochodzenie spółki oraz jej kapitału. ?To ważny element w czasie, kiedy na polskim rynku mediów dominuje kapitał zagraniczny i trend ten nie ulegnie z pewnością zmianie. Po 25 latach wolności gospodarczej do świadomości indywidualnych konsumentów coraz bardziej dociera, jak ważne jest pochodzenie kapitału i wzajemne wspieranie rodzimej przedsiębiorczości. Pod tym względem media, które kształtują wiedzę i świadomość społeczną i które mogą wpływać na nastroje społeczne, są szczególnie wrażliwym segmentem rynku? ? podkreśla prezes i główny akcjonariusz spółki, Michał M. Lisiecki.
1 grudnia PMPG wróciła do notowań na GPW po sprawnie przeprowadzonym procesie scalenia akcji. Kurs akcji kształtuje się na poziomie 2,55-2,8 PLN/szt. Zarząd spodziewa się, że po kolejnej weryfikacji spółka zostanie przeniesiona do systemu notowań ciągłych.
Platforma Mediowa Point Group powstała w roku 1997. W pierwszym okresie była wydawcą magazynu studenckiego ??dlaczego?, później w portfolio spółki pojawiły się również tak uznane tytuły jak Machina i FILM. Od 2007 r. PMPG jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest wydawcą dwóch opiniotwórczych tygodników ? WPROST i ?Do Rzeczy? oraz związanych z nimi serwisów internetowych.
Bieżące informacje ze spółki na www: www.pmpg.pl.
Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL
FB: https://www.facebook.com/PMPG.SA
dostarczył infoWire.pl