Pod hasłem „Nowy wydawca, nowe możliwości” ruszyła kampania reklamowa tygodnika WPROST. W internetowych serwisach branżowych WPROST promuje nowe możliwości reklamowe na łamach tygodnika.
Hasło kampanii nawiązuje w ten sposób do nowych form reklamowych, które pojawiły się we WPROST w ostatnim czasie. Są to m.in. projekty specjalne – dodatki w ramach głównego grzbietu tygodnika poświęcone m.in. tematyce domu, zdrowia, finansów i ekonomii, a także kolekcje DVD, wydania okolicznościowe i specjalne. Nowy wydawca podkreśla, że WPROST oferuje kampanie ‘skrojone na miarę'. Szczegółowych informacji udziela Biuro Reklamy tygodnika WPROST, e-mail: [email protected].
Kampania „Nowy wydawca, nowe możliwości” jest skierowana przede wszystkim do branży marketingowo-reklamowej. Billboardy i bannery WPROST są emitowane w newsletterach serwisów Wirtualnemedia.pl, Media&Marketing Polska oraz Mediarun.pl. Wszystkie kreacje prowadzą na stronę Biura Reklamy tygodnika WPROST (www.wprost.pl/reklama).
Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje odpowiada Media Point Group.