Wiadomości branżowe

WPROST: SMOLEŃSKA ŻAŁOBA PUBLICZNA, WYBORY KOŚCIOŁA. NOWE STARE LOGO

WPROST: SMOLEŃSKA ŻAŁOBA PUBLICZNA, WYBORY KOŚCIOŁA. NOWE STARE LOGO
Jaka jest żałoba, o której nie dają zapomnieć media, którą przeżywa się pod okiem kamer, pod czujnym nadzorem opinii publicznej? W najnowszym numerze tygodnika WPROST, dwa miesiące po katastrofie smoleńskiej, o swoim życiu po 10 kwietnia mówią wdowy po ofiarach katastrofy smoleńskiej.Ponadto w najnowszym wydaniu WPROST - Kościół wobec wyborów, były szef wojsk lądowych o praktykach w polskim wojsku, m.in. w siłach powietrznych, homoseksualizm w życiu publicznym. Na łamach tygodnika także po raz pierwszy nowi autorzy.Nowy numer, który w poniedziałek trafi do kiosków, ukaże się z nową, zmienioną winietą i z nowym logo. A właściwie - z historycznym logo WPROST. „Jedziemy do przodu, zmieniamy to, co wymaga zmian, ale patrzymy w lusterko wsteczne. Jeżeli coś w tygodniku było dobre, to po to sięgamy" - mówi o powrocie do historycznego logotypu redaktor naczelny Tomasz Lis. Podkreśla, że to „nowe stare logo" symbolizuje czasy świetności WPROST. Poza tym jest bardziej plastyczne, ma charakter. „Może nie jest bardzo nowoczesne, ale nowoczesność ma się wyrażać w zawartości tygodnika" - mówi.Tematem

Jaka jest żałoba, o której nie dają zapomnieć media, którą przeżywa się pod okiem kamer, pod czujnym nadzorem opinii publicznej? W najnowszym numerze tygodnika WPROST, dwa miesiące po katastrofie smoleńskiej, o swoim życiu po 10 kwietnia mówią wdowy po ofiarach katastrofy smoleńskiej.

Ponadto w najnowszym wydaniu WPROST – Kościół wobec wyborów, były szef wojsk lądowych o praktykach w polskim wojsku, m.in. w siłach powietrznych, homoseksualizm w życiu publicznym. Na łamach tygodnika także po raz pierwszy nowi autorzy.

Nowy numer, który w poniedziałek trafi do kiosków, ukaże się z nową, zmienioną winietą i z nowym logo. A właściwie – z historycznym logo WPROST. „Jedziemy do przodu, zmieniamy to, co wymaga zmian, ale patrzymy w lusterko wsteczne. Jeżeli coś w tygodniku było dobre, to po to sięgamy” – mówi o powrocie do historycznego logotypu redaktor naczelny Tomasz Lis. Podkreśla, że to „nowe stare logo” symbolizuje czasy świetności WPROST. Poza tym jest bardziej plastyczne, ma charakter. „Może nie jest bardzo nowoczesne, ale nowoczesność ma się wyrażać w zawartości tygodnika” – mówi.

Tematem z okładki najnowszego numeru jest życie po katastrofie. Jak żyją, czym żyją i jak przeżywają żałobę bliscy ofiar katastrofy smoleńskiej. Jak wygląda żałoba przeżywana publicznie, w sytuacji, kiedy media ani na chwilę nie pozwalają zapomnieć o tragedii – o tym opowiadają wdowy po ofiarach katastrofy.

W numerze również wywiad z byłym dowódcą wojsk lądowych, generałem Waldemarem Skrzypczakiem. „Moi koledzy generałowie wchodzili do kabiny pilotów. Byli tacy, co siadali za stery samolotów, i tacy, co instruowali załogę” – mówi tygodnikowi WPROST gen. Skrzypczak. – „Nie było przypadku, by pilot samolotu odmówił ustąpienia miejsca za sterami”. Co jeszcze było normą w polskich silach zbrojnych? O tym w najnowszym WPROST.

W tygodniku również polski Kościół wobec wyborów. W nadchodzących wyborach prezydenckich, jak w żadnych innych od co najmniej kilkunastu lat, Kościół zdecydowanie postawił na jedną opcję polityczną, na jednego kandydata. WPROST zastanawia się, jak to jest, że katolik, ojciec pięciorga dzieci, który wielokrotnie udowadniał swoje przywiązanie do religii, może być przez Kościół uważany za „obcego”.

A to już wiesz?  Cineman VOD w Samsung Smart TV

WPROST pisze również o homoseksualistach w życiu publicznym. W piątek w Muzeum Narodowym w Warszawie zostanie otwarta wystawa Ars Homo Erotica. Wystawa ma charakter współczesny i historyczny, erotyczny i polityczny. Tytuł oznacza sztukę homoerotyczną związaną z pożądaniem i miłością do tej samej płci. Dzieła wybrane ze zbiorów Muzeum Narodowego oraz prace specjalnie zaproszonych artystek i artystów współczesnych ukazują przekrój przez historię kultury – od antyku do współczesności – z punktu widzenia homoerotycznej wyobraźni. WPROST podejmuje próbę analizy rosnącej obecności homoseksualizmu w głównym nurcie niektórych sfer życia publicznego przy jednoczesnym pozostawaniu w sferze tabu w innych (m.in. w polityce).

W najnowszym WPROST debiutują nowi autorzy. Od tego numeru na łamach tygodnika zagości felieton kulinarny Magdy Gessler oraz „bajki okołopolityczne” Grzegorza Markowskiego. Redaktor naczelny zapowiada, że wkrótce we WPROST pojawią się kolejni nowi autorzy.

W najnowszym WPROST także comiesięczny dodatek „Puls gospodarki” przygotowany w oparciu o materiały The Economist Intelligence Unit.

Nowy numer WPROST jest dostępny również w wersji z płytą DVD. Na płycie historia pierwszego narkotykowego króla z Kolumbii, znanego jako „El Rey”.

Tygodnik WPROST z nowym historycznym logo w kioskach od poniedziałku, 7 czerwca. E-wydanie tygodnika na www.wprost.pl – już w niedzielę w południe. Szczegóły – na www.wprost24.pl.

 

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy