Wiadomości branżowe

Scena Machiny ? finałowe głosowanie. Do wygrania ? bilety na koncerty

The Stray, Wolf Gang, ShaleyesH, LUDOJAD, Bezsensu, London Type Smog, Absynth, Vena Valley, KraFcy i The Colonists – to 10 finalistów SCENY MACHINY. Od poniedziałku rusza finałowe głosowanie, w którym zostanie wyłoniony zwycięzca konkursu.Zwycięzca otrzyma 100 000 zł na promocję swojej płyty.Głosujący mogą wygrać bilety na koncert ambasadorów MACHINY: Gaby Kulki (6 grudnia 2011) oraz Myslovitz (7 grudnia 2011). Koncert Moniki Brodki odbędzie się już jutro, 24 listopada o godz. 21.00. w warszawskim klubie Stodoła.W konkursie SCENA MACHINY wzięło udział 344 wykonawców, którzy zarejestrowali się w serwisie MACHINY i opublikowali w nim swoje nagrania. Dziesięciu finalistów przez blisko miesiąc wybierali użytkownicy serwisu www.machina.pl oraz fani Fan Page’a Machiny w serwisie Facebook, oddając głosy na swoich wybrańców. W sumie oddano prawie 58 tysięcy głosów, z czego 11 tysięcy – na pierwszą trójkę. W ostatnim dniu głosowania zostało oddanych ponad 2700 głosówOd

The Stray, Wolf Gang, ShaleyesH, LUDOJAD, Bezsensu, London Type Smog, Absynth, Vena Valley, KraFcy i The Colonists – to 10 finalistów SCENY MACHINY. Od poniedziałku rusza finałowe głosowanie, w którym zostanie wyłoniony zwycięzca konkursu.

Zwycięzca otrzyma 100 000 zł na promocję swojej płyty.

Głosujący mogą wygrać bilety na koncert ambasadorów MACHINY: Gaby Kulki (6 grudnia 2011) oraz Myslovitz (7 grudnia 2011). Koncert Moniki Brodki odbędzie się już jutro, 24 listopada o godz. 21.00. w warszawskim klubie Stodoła.

W konkursie SCENA MACHINY wzięło udział 344 wykonawców, którzy zarejestrowali się w serwisie MACHINY i opublikowali w nim swoje nagrania. Dziesięciu finalistów przez blisko miesiąc wybierali użytkownicy serwisu www.machina.pl oraz fani Fan Page’a Machiny w serwisie Facebook, oddając głosy na swoich wybrańców. W sumie oddano prawie 58 tysięcy głosów, z czego 11 tysięcy – na pierwszą trójkę. W ostatnim dniu głosowania zostało oddanych ponad 2700 głosów

Od poniedziałku rozpocznie się głosowanie, w którym spośród finałowej dziesiątki zostanie wyłoniony zwycięzca konkursu. Głosowanie na scena.machina.pl potrawa przez tydzień, do 5 grudnia. Wszyscy glosujący mają szansę wygrać bilet na koncerty ambasadorów MACHINY.

Scena Machiny jest promowana m.in. w serwisach  Facebook, MySpace i Onet Muzyka, a także w sekcjach poświęconych kulturze w serwisach Gazeta.pl, WP.pl oraz na portalu Plotek.pl. Z myślą o głównej grupie docelowej konkursu organizatorzy do promocji postanowili wykorzystać również najpopularniejsze portale muzyczne, wśród nich przede wszystkim: miastomuzyki.pl, teledyski.pl, muzyka.wp.pl i mp3.pl.

Osoby, które zarejestrują się w serwisie www.machina.pl (za pośrednictwem strony www.machina.pl/dolacz) do końca roku, otrzymają półroczną prenumeratę e-wydań oraz dostęp do elektronicznego archiwum MACHINY gratis. Osoby, które dodatkowo namówią na rejestrację znajomych – otrzymają roczną prenumeratę e-wydań. Wydania dostępne przez AppStore oraz Android Market są dostępne do końca roku za darmo.

A to już wiesz?  Samsung Brand Store otwarty w Poznaniu

MACHINA to muzyczny magazyn popkulturalny. Od czerwca 2011 r. MACHINA ukazuje się jako e-tygodnik. Można go pobrać, rejestrując się na www.machina.pl.

Machina.pl to nowy serwis internetowy magazynu MACHINA. To społecznościowy serwis muzyczny z szeroką bazą informacji o artystach, ich biografiach i dyskografiach, z bogatym kalendarium wydarzeń muzycznych, rankingami oraz działem recenzji tworzonych zarówno przez redaktorów serwisu, jak i przez internautów. Wszystko to uzupełnione o muzykę – prawie 700 000 utworów muzycznych, które można odsłuchać do tego teksty utworów i prawie 60  tys. płyt, które można zakupić.

Od 2006 r. wydawcą MACHINY i serwisu www.machina.pl jest Media Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group.

Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy