Data publikacji: 2019-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Art Outlet. Sztuka WspółczesnaKategoria: BIZNES, KulturaNajwięksi współcześni klasycy nawet za połowę standardowej wartości.Najwięksi współcześni klas
Data publikacji: 2016-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej czasu na przygotowanie zgłoszenia do Virgin Mobile AcademyKategoria: BIZNES, KulturaOrganizatorzy Virgin Mobile Academy zdecydowali się wydłużyć termin
Data publikacji: 2019-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sensowne inwestowanie w sztukę już od 1000 zł!Kategoria: BIZNES, KulturaDom aukcyjny Ostoya już 19 października przeprowadzi licytację ponad trzystu obiektów,
Data publikacji: 2016-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Tajemnica Filomeny” w kinie samochodowym Portu ŁódźKategoria: BIZNES, KulturaW najbliższy czwartek (4 sierpnia) o godzinie 21:00 Port Łódź zaprasza na pr
Data publikacji: 2019-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twórcy “Broad Peak” zakończyli właśnie kolejną transzę zdjęć do filmuKategoria: BIZNES, KulturaEkipa East Studio zakończyła kolejną transzę zdjęć d
Data publikacji: 2019-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co mogę zrobić dla planety? – rozmowa w Empik SilesiaKategoria: BIZNES, KulturaW Empiku Silesia porozmawiamy razem z działaczami Śląskiego Ruchu Klimatycznego
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OPOWIEŚCI Z NARNII – Pełna kolekcja na DVD od 9 grudnia!Kategoria: BIZNES, KulturaPo raz pierwszy w jednym pakiecie DVD kolekcja trzech magicznych filmów, e
Data publikacji: 2018-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbigniew Białas w Empiku SilesiaKategoria: BIZNES, KulturaZbigniew Białas spotka się z czytelnikami w katowickim salonie Empik Silesia 22 maja o godzinie 18:00.
Informacja prasowa14 września 2020Dan Clark Audio Æon 2wielkie dźwiękiem, małe rozmiaramiPierwsza generacja serii Aeon wyznaczyła nowy wymiar dla słuchawek planarnych. Producent pokazał, że można zrobić stylowe i orygina
Data publikacji: 2018-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów KulturyKategoria: BIZNES, Kultura„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza ws